نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 15:15

«جهاد تبیین» در برنامه های اعتکاف امسال قم مورد توجه جدی باشد

قم- استاندار قم گفت: موضوع جهاد تبیین بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوانی دارند و در برنامه های اعتکاف امسال این موضوع باید به صورت جدی بدان پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف استان قم اظهار داشت: اعتکاف فریضه ای مبارک است که مسئولان امر می بایست برنامه ریزی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر آن داشته باشند و شرایط را برای حضور معتکفین در مساجد فراهم کنند.

استاندار قم عنوان داشت: با شناسایی نیازها برای پشتیبانی از معتکفین می توان از ظرفیت دستگاه های مختلف استان استفاده کرد.

شاهچراغی، معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری را مسئول پیگیری و شناسایی نیازها و تامین ان از سوی دستگاه های اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه باید بستر لازم برای حضور دانش آموزان در ایام اعتکاف فراهم شود بیان داشت: مبلغان دینی از ظرفیت و فرصت اعتکاف در راستای پاسخگویی به شبهات نسل جوان می بایست به نحو احسن استفاده کنند.

استاندار قم افزود: هر چقدر حضور دانش آموزان در برنامه معنوی اعتکاف بیشتر باشد این امر موجب رونق این مراسم خواهد شد و قم در این زمینه باید الگوی کشور باشد و از سویی دیگر این آمادگی وجود دارد تا کارکنان دستگاه های مختلف نیز بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

شاهچراغی عنوان داشت: موضوع جهاد تبیین نیز بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوانی دارند و در برنامه های اعتکاف این موضوع باید به صورت جدی بدان پرداخته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982666

مهمترین اخبار ایران و جهان: