نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 11:57

واگذاری تعدادی واحد مسکونی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم

معاون ستاد امور رفاهی اعضای هیات علمی وزارت علوم از واگذاری تعداد معدود واحدهای آپارتمانی به متقاضیان زیرمجموعه وزارت علوم خبر داد و گفت: متقاضیان تا دوم بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

همایون حسینیان در گفتگو با خبرنگار مهر از واگذاری تعداد محدودی از واحدهای آپارتمانی به افراد زیر مجموعه وزارت علوم خبرداد.

وی ادامه داد: با رایزنی و انعقاد تفاهمنامه با یکی از شرکت های مهندسی در زمینه ساختمان سازی، تعداد ۳۰ واحد آپارتمان در متراژهای ۴۲ تا ۸۵ متر را به صورت نقد و اقساط به متقاضیان مسکن ارائه می شود.

معاون ستاد امور رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: نظر به تاکید وزیر علوم تحقیقات و فناوری مبنی بر مسکن اعضای هیات علمی و همکاران شاغل در ستاد و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تفاهمنامه‌ای فی‌مابین ستاد امور رفاهی و یک شرکت مهندسی در زمینه ساختمان سازی مبنی بر خرید تعداد ۳۰ دستگاه آپارتمان واقع در مجتمع «هفت برج» موسوم به هلال احمر با پلاک ثبتی فرعی۴۳۴ از اصلی ۱۳۶۰ به نشانی بزرگراه نواب خیابان بریانک شرقی با مشخصات ذیل منعقد شده است.

وی با اشاره به مشخصات واحدهای آپارتمانی مذکور افزود: مساحت واحدها از ۴۲مترمربع الی ۸۵ مترمربع بوده و زمان تحویل ۲۴ماه پس از انعقاد قرارداد خواهد بود. قیمت هر مترمربع ۳۶ میلیون تومان طبقه اول و ۲۵درصد افزایش طبقات دارد.

وی درباره وضعیت فعلی مجتمع مذکور نیز گفت: پایان سفت کاری بلوک A انجام شده و بلوک بی ۸۵ درصد پیشرفت کار داشته است. شرایط پرداخت، ۵۰درصد زمان انعقاد قرارداد؛ ۴۰درصد اقساط ۱۸ماهه، ۵درصد زمان تحویل و ۵درصد زمان تنظیم سند خواهد بود.

حسینیان تاکید کرد: لذا متقاضیان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه دوم بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت‌نام اقدام کرده و به دفتر ستاد امور رفاهی تحویل دهند. با توجه به محدودیت تعداد واحدها در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان؛ اولویت واگذاری به ترتیب ثبت نام و مسکن اولی‌ها خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 984366

مهمترین اخبار ایران و جهان: