نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 21:12

مدیران از ظرفیت مشاوره با جوانان استفاده کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مدیران در کنار خود مشاورانی از جوانان خلاق و تحصیلکرده داشته باشند و از ظرفیت علمی و تخصصی نخبگان دانشگاه ها بیشتر استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در سفر به شهرستان ایرانشهر در نشست "شورای اداری" با حضور علما، معتمدین و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات و کمبودها و ضعف زیرساختها همه مسئولیت داریم تا اوضاع کنونی را اصلاح کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با هدف نظارت بر عملکرد مدیران برنامه ارزیابی عملکرد کلیه مدیران هر ۳ ماه یک‌بار اجرایی خواهد شد و بر کار آن‌ها نظارت می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: ما انتظار داریم؛ همه بطور منسجم و یکپارچه یک ید واحد بوده و با انگیزه و خلاقیت برای مردم خدمت کنیم چرا که بدترین آفت برای یک مجموعه روزمرگی است.

وی ادامه داد: از دامن زدن به مباحث تفرقه انگیز دوری کنیم چرا که بزرگ‌ترین آسیب برای یک مجموعه تفرقه است و موجب می‌گردد تا ظرفیت‌هایمان هدر برود و معطل بماند.

کرمی تصریح کرد: مشکل صف های طولانی بنزین و نان که این روزها گریبانگیر مردم استان شده بایستی بطور دقیق ریشه یابی شود و اگر در اختصاص میزان سهمیه ها مشکلی وجود دارد باید به سرعت برطرف شود.

وی ادامه داد: علاوه بر دستگاههای متولی، مردم هم باید بر روند ارائه خدمات در جایگاههای توزیع سوخت و هم توزیع نان نظارت کنند و دستگاههای نظارتی نیز این موضوعات را با جدیت کنترل و نظارت نمایند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید چند برابر گذشته تلاش کنیم و وقتی مشکلی را پیدا می‌کنیم از ظرفیت همه استفاده نماییم و هر جا ریشه فساد را می‌بینیم باید آن را از بین ببریم و اجازه ندهیم عده ای سوءاستفاده کنند که مردم تاوان آن را  پس بدهند.

کرمی تاکید کرد: باید از ظرفیت فکر و استعداد جوانان خلاق و نوآور استفاده کرد و آنان را پای کار آورد چرا که آنان دارای افکار جدیدی هستند.

وی ادامه داد: نتیجه گزارش عملکرد مدیران باید کف میدان دیده شود به طور مثال اگر می‌گویند این تعداد مسکن ساخته شده باید در کف میدان و به صورت عینی قابل مشاهده باشد.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن نباید کسی مشکل مسکن داشته باشد، اظهار داشت: با توجه به ویژگی های این شهرستان  باید شرایط برای واگذاری زمین و ساخت مسکن ویلایی در اختیار مردم قرار گیرد تا علاوه بر بنیاد مسکن با استفاده از تسهیلات پرداختی خود مردم نیز بتوانند بسازند و دولت نیز زیرساخت ها را برایشان فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مردم و بخش خصوصی را پای کار بیاورید چراکه هر جا مردم وارد شدند به موفقیت دست یافتیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بسیاری از مواهبی که در استان سیستان و بلوچستان به صورت خدادادی وجود دارد سایر کشورها برای تامین آن هزینه های زیادی می‌کنند، اذعان کرد: باید کار کنیم و با کار شبانه روزی منطقه را متحول کنیم و مشوق ها و حمایت های سرمایه گذاری در استان باید افزایش یابد.

کرمی افزود: باید به شدت روستاها را تقویت نموده تا زیرساخت ها و امکاناتی در حد شهر داشته باشند و لازم است برای این مهم از ظرفیت و توان دانشگاه ها استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اراده خود را تقویت کنیم و با اراده محکم کار کنیم چرا که اگر بهترین امکانات را در اختیار داشته باشیم اما اراده ها ضعیف باشد محکوم به شکست خواهیم بود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 973466

مهمترین اخبار ایران و جهان: