نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 20:49

تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان بوشهر/ جوجه موردنیاز تامین می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش و برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان گفت: همه نیازهای مرغداری‌های استان بوشهر به جوجه تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح و اجرای طرح‌های دهه فجر در تنگستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امروز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۱۳۳ پروژه در شهرستان تنگستان بودیم.

وی اعتبار پروژه‌ها دهه فجر در شهرستان تنگستان را سه هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۹۶ پروژه با اعتبار ۵۷۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۳۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۹ پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان با اعتبار هزار و ۵۱ میلیارد تومان اضافه کرد: ۲۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم در شهرستان تنگستان را نوسازی مدارس دانست و اضافه کرد: آغاز ساخت ۶ مدرسه در شهرستان تنگستان بخشی از برنامه‌ها است.

محمدی‌زاده از دیگر طرح‌ها با اجرای عملیات روشنایی اسکله بندر بوالخیر و افتتاح ساختمان اداری آموزش و پرورش تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح ماهی در قفس و تکمیل چرخه تولید مرغ در استان از دیگر طرح‌ها است.

استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی کارخانه جوجه کشی تاکید کرد: با اجرا و فعالیت این کارخانه همه نیازهای مرغداری‌های استان بوشهر به جوجه تأمین می‌شود.

وی ارتقای تولید غذای آبزیان و تولید غذای با کیفیت را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: در این راستا طرح‌های مهمی در استان بوشهر اجرایی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015766

مهمترین اخبار ایران و جهان: