نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 12:04

گزارشی از تخلفات صنفی کهگیلویه و بویراحمد/ انجام ۱۰۵ هزار بازرسی وتشکیل پرونده برای ۳۱۱ نانوایی

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۱۰۵ هزار ۷۷۵ فقره بازرسی از صنوف مختلف استان انجام شده است.

کریم روزبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه امسال در راستای کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۵ هزار ۷۷۵ فقره بازرسی از صنوف مختلف استان صورت گرفت.

وی بیان کرد: در همین راستا تعداد ۳ هزار و۲۳پرونده تخلف برای اصناف متخلف صنفی، کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تشکیل این پرونده های صنفی منجر به تشکیل ۱۹۵میلیارد و ۴۱۷میلیون ریال شده که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

روزبهان عنوان کرد: در این مدت زمان عنوان شده ۱ هزار و۵۴۴ گشت مشترک با نهاد های همکار ونظارتی و ۴ هزار و ۴۵۰مورد بازرسی از واحد های خبازی در سطح کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی گفت: که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۳۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش۱۰میلیارد و۷۴۶ میلیون ریال شد و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۶هزار و ۸۵ فقره بازرسی انجام در استان انجام گردید.

روزبهان بیان کرد: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۷۷ پرونده قاچاق به ارزش ۴۴۸میلیون و ۶۸۰هزار ریال شد.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی ،مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره کل صمت گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 992466

مهمترین اخبار ایران و جهان: