نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:26

انزجار مازندرانی‌ها از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت

مازندرانی‌ها اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند و با حضور پرشور خود باز هم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مردم غیور و ولایت‌مدار مرکز استان در حمایت از عفاف و حجاب، مرجعیت و رهبری، محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه شارلی اِبدو راهپیمایی کردند.

هوا سرد است و شب‌ها یخبندان، اما دل‌های مردم با یاد رهبری گرم است و با این عشق به میدان آمدند.

مردم ولایت‌مدار ما هر جا احساس کردند باید پابه میدان باشند حضور داشتند و با این کار همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز مقرر شد به‌منظور محکومیّت اهانت شنیع نشریه فرانسوی (ابدو) به مقام شامخ مرجعیت جهان اسلام و حمایت از عفاف و حجاب بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه ۲۳ دی ماه تظاهرات خودجوش مردمی در سراسر کشور برگزار شود که مردم مازندران همانند همیشه وارد میدان شده و با مشت‌های گره خورده پاسخ محکمی به یاوه‌گویان دادند.

مازندرانی‌ها اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم و با حضور پرشور خود باز هم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

امروز مردم غیور دیار علویان جسارت به مرجعیت دینی را جسارت بزرگی دانسته و در محکومیت به این توهین وارد خیابان‌ها شدند و خشم و انزجار خود را به دشمنان و در راس آن استکبار اعلام کردند.

تظاهرات خودجوش مردم مازندران بعد از نماز جمعه از مصلای امام خمینی (ره) به سمت میدان ساعت ساری برگزار که در شهرستان‌های مازندران نیز برگزار شده است.

به گزارش فارس، ۲۳ دی ماه امسال نیز باحضور پرشور و انقلابی مردم در میدان به‌عنوان حماسه‌ای دیگر در ذهن‌های مردم نقش بست‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 974722

مهمترین اخبار ایران و جهان: