نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 17:02

تداوم بارش‌های همدان در ساعات آینده

همدان-کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته تاکنون شاهد بارش باران و برف در اکثر نقاط استان بوده‌ایم و این شرایط در ساعات آینده پایدار است.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: میزان بارش تا ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱۱ بهمن از ایستگاه باران سنجی بهاره ملایر به میزان ۳۰ میلیمتر، ایستگاه دانشگاه بوعلی واقع در شهر همدان هم ۱۷ میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های سامانه بارشی طی بعدازظهر امروز و اوایل امشب همچنان در استان همدان فعال بوده و انتظار داریم که بارش برف و باران را در اکثر نقاط استان همچنان تا اواخر امشب داشته باشیم.

باقری شکیب افزود: از صبح چهارشنبه با تضعیف بارشی کاهش دما را داریم و تا اواخر هفته دمای کمینه در برخی از نقاط استان همدان تا منفی ۱۰ درجه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ساعاتی از بعدازظهر پنج شنبه و همچنین پنج شنبه شب مجدداً بارش برف را در برخی از نقاط استان شاهد خواهیم بود تصریح کرد: شهرستان بهار با ۹ درجه گرم‌ترین شهر استان و گل تپه صبح امروز سه شنبه ۱۱ بهمن با منفی ۱ درجه سردترین شهر استان بوده است.

وی گفت: تغییرات دمایی در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۷ و صفر درجه بوده و امشب هم در سردترین دما هوای استان به منفی ۴ درجه خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010566

مهمترین اخبار ایران و جهان: