نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 21:40

مداحان استان قزوین در سامانه بیرق ثبت نام کنند

قزوین- قزوین – مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مداحان استان قزوین برای دریافت خدمات باید در سامانه بیرق ثبت نام کنند.

محمدجواد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می کند تا به جامعه هدف خود خدمات متنوعی را ارائه دهد اظهار کرد: ارائه خدمات به فعالان فرهنگی، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و همچنین مداحان از جمله تلاش های این سازمان است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه بیرق افزود: سامانه بیرق قرار است به جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی علی الخصوص تشکل های دینی خدمات ارائه دهد.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: مداحانی که در این سامانه ثبت نام کنند می توانند از خدماتی همچون خدمات حقوقی، تسهیلات، خدمات پزشکی، خدمات مسافرتی و اقامتی و بسیاری از خدمات متنوع دیگر بهره مند شود.

وی عنوان کرد: مداحان در بهمن ماه می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://beyraghkhadamat.ir در این سامانه ثبت نام کنند.

نظری در پایان یادآور شد: مداحان پس از ثبت نام باید پیامک تایید را دریافت کنند تا بقیه کارهای اداری ثبت نام و تاییدیه در سازمان تبلیغات انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 989122

مهمترین اخبار ایران و جهان: