نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 17:35

ماهیت نیروی انتظامی با بحران تنیده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ماهیت وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پدیده‌ها و رویدادهای بحرانی درهم تنیده است و از این رو در اغتشاشات اخیر جبهه معاند انقلاب با تمام توان به این نیروی خدمتگذار و حافظ امنیت تاخت و تاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دلاوری‌ها، ایثار و فداکاری مجموعه پرسنل شجاع فرماندهی انتظامی در عرصه های مختلف تجلی مجاهدت، خدمت خاصانه و تلاش صادقانه فرزندان ایران اسلامی در سازمان خدوم فراجا است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: ماهیت وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پدیده‌ها و رویدادهای بحرانی درهم تنیده است و از این رو در اغتشاشات اخیر جبهه معاند انقلاب با تمام توان به این نیروی خدمتگذار و حافظ امنیت تاخت و تاز کرد.

لطیفی در ادامه با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ‌پذیری ، نظم، ترافیک و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر بوده است، تصریح کرد: صدا و سیما با تمام ظرفیت آماده انعکاس خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی و تقابل با تبلیغات مسموم شبکه‌های معاند علیه دست آوردهای پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با بیان اینکه صدا وسیما به تنهایی در مقابل صف آرایی صدها شبکه ضد انقلاب ایستادگی می‌کند، گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با هر نوع بی نظمی، ناامنی و شرایط بحران نیازمند اطلاع رسانی و همراهی رسانه ملی است و این ضرورت در حوادث اخیر کاملا مشهود بود.

سردار محمد طراقیه با بیان اینکه نیروی انتظامی محور برقراری نظم و امنیت در جامعه است گفت: بخش اعظمی از ماموریت‌های پلیس در حوزه پیشگیری منوط به همکاری و تعامل نزدیک با صدا و سیما است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت عمومی در جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای دستیابی به توسعه کشور خط قرمز نیروهای مسلح است و در این راستا با مخلان امنیت ملی بشدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مطلوب رسانه استانی با نیروی انتظامی، تصریح کرد: این همکاری باعث شده تا اطلاعات مردم نسبت به قابلیت‌ها و خدمات نیروی انتظامی افزایش یابد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013366

مهمترین اخبار ایران و جهان: