نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 18:32

شرایط فعلی آبادان شایسته مردم نیست

امام جمعه موقت آبادان گفت: متاسفانه چهره امروز شهر آبادان همچنان جنگ‌زده است و شرایط اسفناک و بدی دارد که شایسته مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی نجیبی امام جمعه موقت آبادان امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای ثامن‌الائمه(ع) ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسائل روز کشور اظهار کرد: برای جلوگیری از فساد دستگاه قضایی و دولت باید با مفسدان اقتصادی که موجب ایجاد اختلال در جامعه شده‌اند برخورد لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به برخی از عواقب ناگوار فساد در جامعه اشاره کرد و گفت: وضعیت معیشتی و اقتصادی در کشور مناسب نیست که بخشی از شرایط موجود کشور به خاطر فسادی است که مفسدان اقتصادی انجام داده‌اند.

امام جمعه موقت آبادان با بیان برخی از مشکلات موجود در جامعه تصریح کرد: متاسفانه قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازان سایپا و ایران خودرو نجومی شده چرا تا کنون هیچ برخوردی با آنها نشده است؟

وی در ادامه خواستار برخورد با مفسدان اقصادی شد و در همین ارتباط عنوان کرد: اگر برخورد لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه از جمله دولت، مجلس قوه قضاییه با مفسدان اقصادی انجام شود وضعیت اقتصادی جامعه بهبود می‌یابد.

وی به برخی از شواهد حضور مردم در صحنه اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ هزار شهید از سوی ملت ایران برای آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم شده است که با یک حساب سرانگشتی برای هر صندلی مدیریت در کشور 73 نفر شهید شده است، مسئولان باید قدردان این ایثار و فداکاری مردم باشند.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به مشکلات مردم این دیار خاطرنشان کرد: متاسفانه چهره امروز شهر آبادان همچنان جنگ‌زده است و شرایط اسفناک و بدی دارد که شایسته مردم نیست.

نجیبی از مدیران آبادان درخواست کرد که برای رفع مشکلات و معضلات آبادان باید به صورت شبانه‌روزی کار کنند تا چهره شهر عوض شود و از حالت فعلی خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 958922

مهمترین اخبار ایران و جهان: