نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 17:05

روایتی از لحظه شهادت حاج قاسم در شبکه افق

برنامه «یک و بیست» در شب شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس روایتی ناگفته از لحظه شهادت را از زبان دوستان نزدیک این ۲ شهید روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی «یک و بیست» ویژه برنامه شبکه افق سیما برای سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که هر شب روی آنتن می‌رود.

۶ موضوع، محوریت اصلی برنامه «یک و بیست» را تشکیل داده و در هر قسمت، یکی از این موضوعات در گفتگو با چهره‌های مختلف مرتبط با موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. وطن‌دوستی، دیپلماسی، اتفاقات منطقه، روابط بین‌الملل، بحران‌های اجتماعی، موضوعات فرهنگی و ... موضوعات اصلی برنامه تلویزیونی «یک و بیست» است.

چهارمین قسمت از این برنامه، با موضوع «روایتی ناگفته از لحظه ۱:۲۰ از زبان یاران ابومهدی» امشب روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

علی خفاف معاون ابومهدی‌ المهندس، علی فاضل رئیس دفتر ابومهدی المهندس و حامد عسگری شاعر و نویسنده مهمان این قسمت از «یک و بیست» هستند و درباره لحظه شهادت حاج قاسم و ابومهدی سخن خواهند گفت.

این قسمت از برنامه تلویزیونی «یک و بیست» در ۲ قسمت آماده شده و امشب دوشنبه ۱۲ دی‌ ماه و فردا سه‌شنبه ۱۳ دی‌ ماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه افق می رود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲، ۷ و ۱۳:۳۰ است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950422

مهمترین اخبار ایران و جهان: