نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 16:55

رقابت ۱۷ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از رقابت ۱۷ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر کرمانشاه خبر داد.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی استان کرمانشاه از تاریخ هفتم تا دهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه چراغ جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر پس از هفت سال وقفه در استان کرمانشاه روشن می‌شود، افزود: این جشنواره با حضور ۱۷ اثر نمایشی و همراهی ۲۲۹ هنرمند از استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور توسط استان کرمانشاه میزبانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر فراهم کننده زمینه حضور در تئاتر فجر خواهد بود که امسال هنرمندان استان‌های بوشهر، مازندران و فارس به عنوان دیگر میزبانان جشنواره منطقه‌ای تئاتر برای راه‌یابی به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

صفدری بیان کرد: هنرمندان سایر استان‌های کشور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور در استان‌های بوشهر، مازندران و فارس به عنوان دیگر میزبانان جشنواره منطقه‌ای تئاتر برای راه‌یابی به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با یکدیگر به رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور در جشنواره تئاتر منطقه‌ای برای عموم مردم بدون مانع است، خاطر نشان کرد: جدل زمانبندی این جشنواره در روزهای برپایی این جشنواره در سایت مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بارگذاری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 938622

مهمترین اخبار ایران و جهان: