نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 19:47

سردار سلیمانی با بصیرت و شجاعت دشمن را به سطوح آورده بود

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، بصیرت و سلحشوری خود در جبهه مقاومت دشمن را به سطوح آورده و کمرشان را شکسته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیه عصر دوشنبه در یادواره شهدا و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه سبلان پارچه اردبیل اظهار کرد: بصیرت، شجاعت و سلحشوری‌های حاج قاسم سلیمانی دشمن را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف زمین‌گیر کرده بود و جبهه معاند تلاش می‌کرد تا انتقام سختی را از او و ملت ایران بگیرد.

وی تصریح کرد: با پاکسازی سوریه و کشورهای منطقه از وجود ناپاک داعش و گروه‌های انحرافی، شهید سلیمانی سعی کرد تا پرچم عزت و عظمت امت اسلامی را بلند کند و همین حرکت امروز مکتب ارزشمندی را به وجود آورده که دنیا به رهروی از آن افتخار می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره مجاهدان فی سبیل‌الله به ویژه شهدای جبهه حق علیه باطل را گرامی داشت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی که همواره خود را سربازی جان بر کف در مسیر انقلاب، اسلام و کشور یاد می‌کرد، امروز الگویی بی‌نظیر برای آزادی‌خواهان و زنان و مردان طرفدار حق و حقیقت تبدیل شده تا زمینه برای پرورش نسلی شایسته‌محور با الگوی رفتاری سردار دل‌ها فراهم آید.

حجت‌الاسلام علیه افزود: ما در حالی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم که دشمن در سنگر فتنه‌های مختلف سعی می‌کند تا انقلاب اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار دهد اما تنها راه نجات و غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب و اندیشه بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان راه حق و حقیقت است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گمنام و تشییع پیکر آنها در شهرهای مختلف استان خاطرنشان کرد: فردا همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کنار برگزاری یادواره و آئین بزرگداشت، پیکر یکی از این شهدا در محوطه سپاه حضرت عباس (ع) خاکسپاری خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: معاندان انقلاب اسلامی چشم امید به برخی فتنه‌گری‌ها و اغتشاشات نافرجام داخلی دارند در حالی که با آگاهی و بصیرت ملت ایران و تداوم راه شهدا همه این فتنه‌ها خنثی شدنی و از بین رفتنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد و شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه، صلوات و عزاداری این ایام را پاس داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950866

مهمترین اخبار ایران و جهان: