نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 17:53

اجرای طرح قرار ۱۲ برای دستگیری از نیازمندان زنجانی

معاون فرهنگی اداره کل امور و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح قرار ۱۲ به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و با هدف کمک به نیازمندان و در قالب توزیع بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل امور و امور خیریه استان زنجان در جلسه هماهنگی کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی دهه فجر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مساجد به عنوان مردمی‌ترین نهاد در برهه‌های مختلف محل جوشش‌ها و حرکت‌های موثر بوده است و این امر هنوز هم ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل امور و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تشریح نشده است، اضافه کرد: همین موضوع موجب جدایی بین جوانان از مسئولین شده است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های اوقاف در بقاع متبرکه و مساجد برای دهه فجر گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه نوشته‌های حاوی سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم‌های آغاز دهه فجر و بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) و انتشار پیام در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی در قالب عکس و کاریکاتور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل امور و امور خیریه استان زنجان  از تشریح دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ائمه جماعات در زمان بین الصلاتین خبر داد و گفت: برپایی جشن‌های مردمی انقلاب و مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر، راه‌اندازی کاروان‌های شادی به صورت خودرویی، برگزاری نشست‌های حضوری و مجازی بصیرتی و روشنگری با موضوع‌ دستاوردهای انقلاب از برنامه‌هایی اجرایی اوقاف در دهه فجر خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل امور و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح قرار ۱۲ در راستای کمک به اقشار نیازمند افزود: در قالب این طرح یک سری خدمات از جمله بسته معیشتی و لباس بین نیازمندان و از محل عواید موقوفات توزیع می‌شود.

پایان پیام/73005

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 995622

مهمترین اخبار ایران و جهان: