نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 15:26

آمریکا و انگلیس از سپاه سیلی‌های محکمی خورده‌اند

امام جمعه ساوه گفت: آمریکا و انگلیس از سپاه ما سیلی‌های محکمی خورده است و چون می‌داند سپاه، ارتش، بسیج، فراجا، روحانیت و نیروهای امنیتی ما با هم اتحاد دارند هر روز به دنبال برنامه جدید هستند اما بدانند تا این اتحاد و همفکری وجود دارد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه بر لزوم حل‌ مشکلات مردم تاکید و اظهار کرد: مردم در نظر اهل بیت بسیار مهم بودند لذا دوری از فرهنگ اهل‌بیت که بی‌تفاوتی و بی‌دردی در برابر نیازها و گرفتاری‌هاست موجب بروز مشکلات فراوانی برای مردم شده است. 
 
وی با بیان اینکه نباید امور را دست افراد بی‌عرضه داد، افزود: رییس جمهور با تمام مشکلات در حال خدمت به مردم است و علیرغم بدهی‌های سنگین دولت قبل و پرداختی ماهانه در دولت، تلاش فراوانی را برای کشور انجام می‌دهد امت آیا استانداران، وزرا و نمایندگان مجلس نیز اینگونه هستند. 
 
خطیب جمعه ساوه بیان کرد: این وضعیت امروز ارز و خودروی ماست، قیمت خودروهای تولید داخل که کیفیتش قابل تعریف نیست هر روز افزایش می‌یابد، گفتند خودرو وارد کنیم اما بازهم می‌بینیم که خودروهای وارداتی آنها با قیمت‌های نجومی در حال عرضه است. 
 
 رحیمی خطاب به خودروسازان گفت: به آنهایی که در زمینه خودرو هستند می‌گویم از خواب بیدار شوید، قیمت و کیفیت خودرو عاقلانه نیست نمی‌شود همه چیز را بر گردن دشمن انداخت. 
 
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تصمیم‌گیری برای تروریستی خواندن سپاه گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب برنامه‌های مختلفی را برای زمین زدن کشور ما پیاده کردند اما به فضل الهی این انقلاب است که محکم و استوار ایستاده است. 
 
امام جمعه ساوه ادامه داد: ترامپ در سال ۹۸ سپاه را در لیست تروریستی قرار داد اما چه غلطی توانست بکند که کشورهای اروپایی بدنبال آن هستند. 
 
رحیمی با تاکید بر اینکه این اقدامات تنها به قدرتمندتر و عزیزتر شدن سپاه می‌انجامد افزود: آمریکا و انگلیس از سپاه ما سیلی‌های محکمی خورده است و چون می‌داند سپاه، بسیج، فراجا، روحانیت و نیروهای امنیتی ما با هم اتحاد دارند هر روز به دنبال برنامه جدید هستند اما بدانند تا این اتحاد و همفکری وجود دارد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. 
 
وی اضافه کرد: ما همه پاسداریم و در مقابل آبروی این مردم ساکت نخواهیم ماند و در مقابل دشمنان از دین، اخلاق و امنیت مردم پاسداری می‌کنیم. 
 
خطیب نماز جمعه ساوه با تأکید بر اینکه دستگیری جاسوس انگلیسی و اعدام وی باعث ناراحتی شدید انگلیس شده است خاطرنشان کرد: وحدت و امنیت ملی ما برای دشمنان سنگین است و آنها این را برنمی‌تابند، اعدام اخیر جاسوس انگلیسی هم نشان داد سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی ما اشراف خوبی در داخل و خارج دارند و این هشداری است برای کسانی که بخواهند امنیت مردم را با دشمن معامله کنند. 
 
رحیمی با بیان اینکه عظمت و اقتدار سپاه بر همگان آشکار است گفت: امروز اتحادیه اروپا نوکر آمریکا شده است و تلاش می‌کند با یک تنفس مصنوعی به اغتشاشات اخیر دامن بزنند اما بدانند این تنفس مصنوعی به کار نخواهد آمد و در رحم اجاره‌ای ذلیل خواهند شد. 
 
وی اضافه کرد: دشمنان عزت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است و در طول ۴۳ سال گذشته به خوبی آموخته که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند؛ تحریم این نیروی بی‌بدیل، بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود. 
 
پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 987066

مهمترین اخبار ایران و جهان: