نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 09:33

۱۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۷۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، صبح امروز ۱۷۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۶ میلیارد تومان هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان، فرماندار میامی و سایر مسؤولان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

علیرضا آشوری، فرماندار میامی در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: «عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد» شعار امروز هفته دولت است که دولت سیزدهم نیز کار خود را با مردم‌داری، شفافیت و عدالت و مبارزه با فساد آغاز کرد.

وی افزود: توسعه روابط با کشورهای جهان و همسایه و تعامل با کشورهای عضو بریکس و شانگ‌های که اقتدار ایران را به نمایش گذاشته از افتخارات این دولت است.

فرماندار میامی بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان از دیگر دستاوردهای ارزنده دولت است و همه این موارد سبب زنده نگاه داشتن امید بین مردم شد.

آشوری اضافه کرد: در سال گذشته، بالغ‌بر ۴۰‌ میلیارد تومان اعتبار مالیات بر ارزش‌افزوده به دهیاری‌های شهرستان میامی تعلق یافت که نسبت به سال گذشته ۱۸۸ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: امروز هم‌زمان با هفته دولت، ۱۷۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در شهرستان میامی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار میامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۵ میز ارتباط مردمی و دیدار چهره به چهره در این شهرستان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار شده است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472622

مهمترین اخبار ایران و جهان: