نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 07:29

اقدام وزیر خارجه لیبی محکوم است/مردم لیبی آزاده و مخالف سازشند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب با انتشار بیانیه‌ای دیدار محرمانه وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی در پایتخت ایتالیا را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست وزیر خارجه لیبی با وزیر رژیم صهیونیستی، عقب نشینی خطرناکی از مواضع ثابت امت اسلامی و سقوط در باتلاق عادی سازی است که تهدیدی برای هویت منطقه عربی و اسلامی ما است.

این جنبش فلسطینی همچنین اعلام کرد، ما اطمینان داریم که مردم برادر لیبی چنین دیدارهایی را نمی‌پذیرند و آنها مردم آزاده‌ای هستند که عادی سازی را رد می‌کنند و تسلیم باج گیری سیاسی و چانه زنی بر سر مواضع قاطع خود در قبال مساله فلسطین نمی‌شوند.

پیشتر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیدار الی کوهن وزیر خارجه این رژیم و «نجلا المنقوش» وزیر خارجه لیبی در شهر رم ایتالیا خبر داده بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیدار هفته گذشته المنقوش و کوهن را افشا و اعلام کرد که با توجه به موقعیت استراتژیک و وسعت کشور لیبی، روابط با این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند انرژی‌های زیادی را برای (رژیم) اسرائیل به همراه داشته باشد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472366

مهمترین اخبار ایران و جهان: