نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:31

مسئولان شهرستان دیر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

بوشهر- همزمان با اولین روز هفته دولت، مسئولین شهرستان دیر با حضور در گلزار شهدای دوراهک با آرمان های والای امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح پنجشنبه در اولین روز از هفته دولت در آئین غبارروبی قبور مطهر شهدای دوراهک با گرامیداشت یاد امام و شهدای دولت و شهرستان دیر و فرماندار فقید شهرستان و آزاده و ایثارگر حسن دوراهکی، اظهار داشت: همه بود و نبود ما مدیون خون پاک شهیدان است و اگر توفیق خدمت به مردم پیدا کرده‌ایم از این عزیزان است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه اهداف و آرمان‌های شهدا باید پیش روی خود قرار دهیم، افزود: امروز اگر شهدا در بین ما بودند جز خدمت به مردم چیز دیگری از ما نمی‌خواستند.

وی با تاکید براینکه رضایت شهدا از ما در گرو خدمت به مردم است، گفت: هر مسئولی که فکرش خارج از مسیر شهدا است باید کنار برود که بیشتر خود را مدیون شهدا نکند.

باربرز با بیان اینکه برای رسیدن به شهرستان ایده آل راه درازی در پیش است، خاطرنشان کرد: مدیران سرعت خدمت رسانی خود به مردم را بیشتر کنند و دنبال حل مشکلات مردم باشند.

جلب رضایت مردم با کار جهادی و شبانه روزی

امام جمعه دیر با گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهرستان و زنده یاد حیدر دوراهکی فرماندار فقید شهرستان، گفت: فلسفه حضور در اولین روز هفته دولت بر مزار شهدا، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران برای حرکت در مسیر آنان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: خوشبختانه امروز تمام سعی دولتمردان حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی و تحقق و عملیاتی شدن اهداف و آرمان‌های والای شهیدان است.

وی تاکید کرد: مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی و تلاش خستگی ناپذیر رضایت مردم را جلب کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465922

مهمترین اخبار ایران و جهان: