نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:26

مسؤولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی در تلاش هستند

شهرکرد_امام جمعه شهرکرد گفت: مسؤولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه معیشتی در تلاش برای کاهش این تنگناها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: حرکت اربعین امسال صحنه تحول آفرین در جهان بود و به برکت آن عالم به سمت نور می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حرکت میلیونی به سمت کربلا یک معجزه است گفت: در آئین عبادی سیاسی حج با وجود ایجاد زیرساخت‌های زیاد، اما باز هم شاهد برخی مشکلات و تنگناها هستیم، اما در آئین اربعین همه چیز به خوبی هدایت می‌شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز اربعین به حرکتی تمدن ساز تبدیل شده است بیان داشت: گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی تنها یک شعار نیست بلکه واقعیت‌هایی موجود در میان اعتراف دوست و دشمن است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به گسترش بیداری اسلامی و به چالش کشیدن آمریکا و همدستان او اشاره کرد و بیان داشت: هرچه جلوتر می‌رویم، نفوذ دولت‌های مستکبر رو به کاهش و قدرت تصمیم‌سازی آن‌ها در جهان رو به افول است.

امام جمعه شهرکرد با اذعان بر اینکه امروز به واسطه بیداری اسلامی و به برکت خون شهدا، جبهه مقتدر جهانی علیه تفکر و رفتار شیطانی آمریکا شکل گرفته است و از شیطان بزرگ گرفته تا دیگر همدستان او مغلوب این جبهه شده‌اند گفت: البته این دستاوردهای مهم بدون هزینه نبوده است و مهم نتیجه این خون‌ها، مجاهدت و مقاومت‌ها حرکت به سمت قله و نزدیک شدن به هدف است که امروز به وضوح دیده می‌شود.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: این شهادت‌ها و سختی‌ها نه تنها بازدارنده نبوده و نیست بلکه موتور محرکه‌ای برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی همچنین در راستای تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما مردم ایران مقاومت کرده‌اند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه مشکلات داخلی و مسائل معیشتی رنج‌آور است گفت: در همین ارتباط مسؤولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه معیشتی در تلاش برای کاهش این تنگناها هستند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور و گامی برای کنار زدن ظلمت‌ها است خاطر نشان کرد: ناکام گذاشتن دشمن فرهنگ حاکم بر جامعه ایرانی به شمار می‌رود و راه و حرکت ما، به سمت مقصد روشن در حرکت است.


منبع: مهر
شناسه خبر: 1490066

مهمترین اخبار ایران و جهان: