نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:04

کتاب «فرهنگ سازمانی و مدیریت بانوان» در رشت رونمایی شد

رشت- آئین رونمایی از کتاب «فرهنگ سازمانی و مدیریت بانوان» نوشته «زهرا ستوده سروندانی» در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه طی مراسمی از کتاب «فرهنگ سازمانی و مدیریت بانوان» نوشته «زهرا ستوده سروندانی» در رشت برگزار شد.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در مراسم اظهار کرد: نقش بانوان در ادبیات و فرهنگ و هنر ایران از آقایان بیشتر بوده و پیشی گرفته‌اند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس افزود: معتقدیم خانم‌ها در ایران در امور مدیریتی موفق هستند و نسبت خانم‌ها در امور مدیریتی بیشتر از مردان است.

وی با اشاره به اینکه نظارت و حضور زنان در بخش‌های مدیریتی نیاز به بازنگری و تقویت دارد، اضافه کرد: در مجلس جایگاه ویژه برای زنان در نظر گرفته شده و قوانین مختلفی برایشان تصویب شده است.

دلخوش با اشاره به آیات قرآن و برابری و حتی بالاتر بودن زنان تصریح کرد: در جامعه ما زنان از حقوق خودشان که در قوانین نوشته شده به نحو احسن استفاده نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید تشکل‌هایی در گیلان ایجاد شود که بتوانند از زنان حمایت کنند، گفت: در گیلان زنان سرپرست خانواده متأسفانه جایگاه مناسبی ندارند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور بیش از ۲۰۰ تعاونی داریم که مدیریتش با بانوان است.

وی تصریح کرد :۵۲ درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و قانون با پیشنهاد تشکل‌های بانوان عنوان و تصویب می‌شود.

گفتنی است، آئین رونمایی کتاب فرهنگ سازمانی و مدیریت بانوان نوشته «زهرا ستوده سروندانی» در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464766

مهمترین اخبار ایران و جهان: