نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 10:34

دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با اشاره به دیدار روز گذشته اقشار مختلف مردم استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی عنوان کرد: یک بار دیگر با وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان جان دوباره ای گرفت.

وی تصریح کرد: به همه عزیزان خصوصاً خواص تاکید می‌کنم که در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأمل کنند و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب این بود که دشمن امروز وحدت و امنیت را هدف قرار داده و ما باید هوشیار باشیم، به عنوان نماینده مجلس به ویژه به خواص هشدار می‌دهم که اگر بخواهند از تریبون‌ها و جایگاه خود وحدت و امنیت را متزلزل کنند و به آن آسیب برسانند قطعاً ملت پاسخ آنها را خواهند داد و در آتشی که خود برافروخته اند خواهند سوخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495822

مهمترین اخبار ایران و جهان: