نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 18:25

تنها یک امتیاز حاصل تلاش نمایندگان استان مرکزی در فوتسال

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با یک تساوی و دو باخت برای نمایندگان استان مرکزی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه عصر امروز در سالن فجر فلسطین ساوه مهمان تیم گیتی‌پسند قهرمان ادوار لیگ برتر بود که در یک دیدار نزدیک که هفت گل در بر داشت از این تیم شکست خورد.

در این مسابقه که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی‌پسند اصفهان خاتمه یافت روح الله ایثاری، رضا سپندار و مهدی نوروزی برای سن‌ایچ گلزنی کردند و علیرضا رفیعی پور، امیرحسین داودی و کیانوش شیرپور گل‌های حریف را وارد دروازه ساوجی‌ها کردند.

در دیگر دیدار تیم شهرداری ساوه که هفته پنجم را با یک تساوی پشت سر گذاشته بود در مشهد مهمان فرش آرا بود که این دیدار با گل‌های سجاد امانی برای فرش‌آرا و عرفان حسین‌زاده برای شهرداری ساوه با تساوی به پایان رسید.

ایرالکو اراک نیز که از پنج دیدار قبلی خود تنها یک برد و یک تساوی به دست آورده بود این بار مقابل کراپ الوند قرار گرفت و دیدار را با نتیجه ۴ بر ۱ به مهمانش واگذار کرد.

سهیل جامدی سه بار و علی خدادادی یک بار برای کراپ گلزنی کردند و تک گل اراکی‌ها را نوید آذری به ثمر رساند.

با پایان رقابت‌های این هفته تیم شهرداری ساوه با ۸ امتیاز در رده هفتم، سن‌ایچ ساوه با ۶ امتیاز در رده هشتم و ایرالکو اراک با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و گیتی‌پسند اصفهان با ثبت ۶ برد و ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول باقی ماند.

دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر جمعه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود که شهرداری ساوه میزبان آتا صنعت قم خواهد بود، سن‌ایچ در بندرعباس با پالایش نفت دیدار می‌کند و ایرالکو اراک مهمان پوشاک حافظ ساری خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483622

مهمترین اخبار ایران و جهان: