نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 20:56

دشمن برای تحریف دستاوردهای انقلاب برنامه دارد

پیشکسوت جهاد و شهادت با بیان اینکه دشمن برای تجزیه ایران و تحریف دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره در حال جنگ است، گفت: با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم، دشمن در طول 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار غلام عسگر کریمیان، پیشکسوت جهاد و شهادت در همایش زنان ایثارگر که با حضور جمعی از بانوان انقلابی و جهادی در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال 1357 به رغم میل باطنی دشمن پیروز شد، اظهار داشت: این پیروزی در حقیقت موجب برهم زدن فتنه‌های دشمنان شد و با توجه به ماهیت ظلم ستیزی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی ما متاثر از فرهنگ عاشورایی مردم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
این پیشکسوت جهاد و شهادت با بیان اینکه دشمن برای تجزیه ایران و تحریف دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره در حال جنگ است، افزود: با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم، دشمن در طول 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف خود برسد.
وی با اشاره به اینکه توطئه دشمن تحریف انقلاب توسط گروهک‌های منافق و کودتای«نوژه» توطئه دیگر دشمن بود، افزود: با هوشیاری نیروهای نظامی این توطئه‌ نیز نقش بر آب شدند.
سردار کریمیان گفت: دشمن با توجه به شناختی که نسبت به ضعف‌های که نیروی‌های مسلح در اوایل انقلاب داشتند توانست با یک حمله برق آسا بخش‌هایی از خاک کشورمان را اشغال کند.
این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه  دشمن در برآورد اطلاعاتی خود دچار خطای محاسباتی بزرگ شد، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای دفاع از کشور با ایمانی راسخ و با عظمی جدی به جبهه‌ها اعزام شدند و به مقابله با دشمن پرداختند.
وی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشتند، افزود: بیشترین آمار شهیدان به تعداد ۳۶ هزار مربوط به قشر دانش‌آموز است.
کریمیان با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس مانع بزرگی به نام بنی‌صدر وجود داشت، افزود: این  لیبرال منافق اجازه نمی‌داد تا پیوندی میان ارتش و نیروهای مردمی و سپاه ایجاد شود و همین مسئله باعث ایجاد رخنه در جبهه مقاومت شد.
پیشکسوت جهاد و شهادت اضافه کرد: پس از عزل بنی‌صدر توسط مجلس و حکم امام راحل اتحادی بین نیروهای مسلح ایجاد شد و قرارگاه خاتم الانبیاء تشکیل و در عملیات‌هایی همچون فتح‌المبین، عملیات کربلا و الی‌بیت‌المقدس به پیروزی رسیدیم و دشمن در این عملیات‌ها صدها کشته داد.
 پیشکسوت جهاد و شهادت در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با عملیات گسترده علاوه بر پاکسازی خاک کشور از وجود دشمن، آنها را در درون خاکشان نیز تعقیب کردیم، ادامه داد: این اقدامات در سایه مجاهدت‌های شهیدان و پشتیبانی مردم در جبهه‌ها انجام شد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس در سایه مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به پیروزی رسید، گفت: بانوان و خانواده رزمندگان اسلام در پشت جبهه‌ها نقش بسزایی داشتند.
سردار کریمیان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان هستند، ادامه داد: شناخت راه شهدا مهم است و امروز دشمن با استفاده از رسانه و فضای مجازی اعتقادات و باورهای دینی را نشانه رفته است که باید در این فضا هوشیاری بیشتری را به خرج داد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516766

مهمترین اخبار ایران و جهان: