نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 17:22

افتتاح ۷ هزار طرح تولیدی و اشتغالزایی با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در سراسر کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است، امروز هم هفت هزار طرح اشتغالزایی به افتتاح رسید که سبب ایجاد ۱۵ هزار شغل خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح ۷ هزار طرح تولیدی و اشتغالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید، گفت: از سیاست‌های قطعی رئیس‌جمهور که بر آن تأکید داشت و همواره دارد، حل مشکلات اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال بود؛ به گواهی مرکز آمار و سامانه‌های نظارتی وزارت تعاون در سال گذشته بیش از یک میلیون شغل ایجاد و به وعده دولت جامه عمل پوشیده شد و این اتفاقات به همت صنعتگران و تولیدکنندگان بوده است.

وی اضافه کرد: شاخص‌های اقتصادی بهتر شده و نرخ بیکاری به زیر ۹ درصد رسیده است، نرخ رشد نقدینگی قبل دولت سیزدهم، ۴۰ درصد بود که به زیر ۲۵ درصد رسیده است؛ نرخ رشد تورم کنترل شده و مهار تورم در دسترس است، البته هنوز در سفره مردم ملموس نیست.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: از توفیقات صندوق کارآفرینی امید توجه به محرومین وافراد کم برخوردار است زیرا صاحبان اصلی این انقلاب مستضعفین هستند.

وی گفت: در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است، امروز هم هفت هزار طرح اشتغالزایی به افتتاح می‌رسد که سبب ایجاد ۱۵ هزار شغل خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475722

مهمترین اخبار ایران و جهان: