نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:01

رژیم صهیونیستی منازل فلسطینیان در «النقب» را تخریب کرد

املاک فلسطینیان در النقب با نظارت و حضور ۲ وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مقامات رژیم صهیونیستی با نظارت و حضور ایتمار بن گویر و اسحاق گولدکنوف، ۲ تن از وزیران تندرو کابینه رژیم صهیونیستی و با حمایت نظامیان ارتش این رژیم، منازل فلسطینیان در منطقه النقب را تخریب کردند.

ماشین‌آلات مهندسی و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی این عملیات تخریب را در منطقه تل عراد و منطقه شرقی اردوگاه نباطیم واقع در النقب و به بهانه واهی نداشتن جواز ساخت از سوی فلسطینیان انجام دادند.

رئیس شورای محلی کسیفه، عبدالعزیز النصاصره، در این باره گفت: اتفاقات امروز برای عرض اندام بود. ما در النقب، هر روز شاهد این دست اتفاقات هستیم و این تخریب فقط مختص به امروز نبوده است. تخریب و ویرانی در این منطقه از سال‌ها پیش تاکنون ادامه داشته است.

مسئولان صهیونیست به وسیله پهپاد از منازل فلسطینیان در این منطقه عکسبرداری و فیلمبرداری کرده و مدعی شده بودند که فلسطینیان بدون داشتن جواز ساخت، نسبت به ساخت این ساختمان‌ها اقدام کرده‌اند.

اشغالگران ادعا کرده‌اند که بیش از ۳ ماه به صاحبان این خانه‌ها مهلت داده‌اند تا نسبت به تخلیه منازل خود اقدام کنند. صهیونیست‌ها امروز با وجود عدم پذیرش فلسطینیان، این خانه‌ها را ویران کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که در فوریه سال جاری میلادی بیش از ۳۶۰ دستور تخریب و تخلیه خانه‌های فلسطینیان در النقب را صادر کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476022

مهمترین اخبار ایران و جهان: