نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:35

خدمت‌رسانی ۱۰۰ پاکبان زیارت‌اولی شهرداری اصفهان به زائران درکربلا

اصفهان - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از خدمت‌رسانی ۱۰۰ پاکبان زیارت‌اولی شهرداری اصفهان به زائران در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بقایی با اشاره به بازدید علی قاسم زاده شهردار اصفهان از اماکن تحت مدیریت شهرداری اصفهان در چذابه و کربلا اظهار داشت: در چذابه، مدیریت پایانه مرزی و در کربلا قسمت مهمی از خیابان‌های منتهی به حرم در اختیار شهرداری این کلان‌شهر قرار گرفته است و ۱۵۰ نیرو برای نظافت و سرویس‌دهی به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با شهردار کربلا گفت: امیدواریم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی قبلی بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به زائران ارائه کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سیل عظیمی از زائران حسینی به کربلا آمدند و مدیریت و سرویس‌دهی به این جمعیت به‌طور قطع کار دشواری است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری اصفهان که در شهر کربلا مشغول به‌کار هستند، بار اولی است که برای زیارت به کربلا مشرف شده‌اند و این حجم از فشار کار برای آن‌ها تنها با شور و عشق اباعبدالله الحسین (ع) قابل تحمل و شیرین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484922

مهمترین اخبار ایران و جهان: