نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 16:33

عزیمت 5000نفری زائران بردسکنی به مشهد مقدس

درآستانه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) از هفته گذشته تا کنون بیش از 5000 نفر از بردسکن به مشهد مقدس عزیمت نمودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام هادی شکاری در مراسم بدرقه گروه نینوای بردسکن  به خبرنگاران گفت: از هفته گذشته  تا کنون بیش از ۳۰ کاروان از بردسکن وبخش های انابد وشهر آباد بصورت پیاده روی وخود رویی  که در میان این کاروانها  جوانان پر شور با برنامه ریزی لازم شرکت داشتند مسیر ۲۷۵ کیلومتری  بردسکن تا مشهد را طی کردند.

وی اعزام خواهران با جمعیت بیش از 500 نفر، ورزشکاران وهنرمندان ونیز  اعضای هیئت های مذهبی جهت شرکت در مراسم بزرگ  سالروز رحلت حضرت محمد (ص)  وشهادت امام حسن مجتبی  (ع) و میوه دل حضرت آقا  امام رضا (ع) از جمله شرکت کنندگان هستند.

شکاری سیل جمعیت امسال نسبت به سال گذشته  چشمگیرتر  وبا طراوت  بیشتر  بود لذا توسط گروهای مردمی درشهرستان وآستان قدس رضوی درمحل زائر سرای این شهرستان در مسیر حرکت زائران  ۵  موکب های توزیع چای وشربت برپاه داشته اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن  اظهار داشت: در جلساتی که در فرمانداری  تشکیل شده است ، تاکید فرماندار شهرستان بر فراهم نمودن تمهیدات لازم زائران  به مشهد مقدس بود که تا امروز که آخرین روز حرکت کاروانها از بردسکن به مشهد است ، مشکل خاصی را نداشتیم.

شکاری برنامه ریزی کاروان ها  بعضا از محل امامزاده  سید طاهر(ع) انجام شد که جای دارد از همکاری هیئت امنای امامزاده واداره اوقاف وامورخیریه شهرستان  وپذیرایی آنان  دراین مکان سپاسگزاری نمود.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498666

مهمترین اخبار ایران و جهان: