نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 13:10

دشمن می‌خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن می‌خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد، گفت: باید مواظب باشیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که ظهر امروز در مصای نماز جمعه دماوند برگزار شد، ضمن تسلیت مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم محترم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نقشه‌های شوم دشمن را برملا کردند و به مردم آگاهی دادند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد وحدت و امنیت ملی ما را از بین ببرد و همه باید مواظب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم؛ پشتیبانی مردم، انقلاب را زنده و پرتحرک و پیشرونده نگه داشته است از مردم آگاه و عزیز ایران قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه دماوند گفت: مردمی که بیدار هستند و ملتی که همیشه در صحنه دفاع از کشور خود حاضرند، شایسته تکریم و تعظیم‌اند و ما مسئولان دست این مردم را می‌بوسیم.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: منافع ملی، خط قرمز ملت بزرگ ایران است و هر کس بخواهد آن را به خطر بیندازد با مشت محکم مردم به عقب پرتاب خواهد شد.

وی بیان کرد: ملت قدرتمند ایران در مقابله با مستکبرین ضد اسلام متحد و هم‌صدا هستند و ما همچنان دولت آمریکا را جرثومه فساد و ضد بشریت می‌دانیم و آمریکا می‌خواهد ایران را مثل سوریه و یمن درگیر جنگ و فروپاشی کند، اما کور خوانده است.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: نقطه امید دشمن، سوءاستفاده از اختلاف‌های قومی و مذهبی و جنسیت و زن است و آنها می‌خواهند از این راه‌ها کشور را به آشوب بکشند، اما تاکنون نتوانستند و بعداً هم انشاءالله نخواهند توانست.

وی ادامه داد: ملت‌های جهان فهمیده‌اند که قدرت‌های استعماری و استکباری، جز ضرر و زیان و قتل و غارت چیزی عاید مردم نمی‌کنند، بنابراین بیدار شده‌اند و با ظالمین مقابله می‌کنند.

امام جمعه دماوند در ادامه افزود: قیام مردم آفریقا علیه فرانسه نوید خوبی برای آزادی‌خواهان جهان است و فرانسوی‌ها پس از خروج از مالی و بورکینافاسو باید نیجر را ترک کنند.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: استعمارگران با شعار ایجاد امنیت و مبارزه با تروریسم ثروت‌های کشورهای طعمه خود را می‌بلعند و آنها را عقب و فقیر نگه می‌دارند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500066

مهمترین اخبار ایران و جهان: