نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:08

پیاده‌روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است که تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در چنین روزی در سال ۱۳۶۰ این شهیدان والامقام به دست منافقان کوردل که خود را طرفدار خلق می‌دانستند مظلومانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه با اشاره به اینکه روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامیده شده است، گفت: کشور ما قربانی تروریسم است و بیش از ۱۷ هزار نفر از هم وطنان مظلوم ما به دست تروریست‌ها و منافقان به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تقدیر از تلاش مسئولان و بیان دستاورهای نظام اسلامی است، گفت: نظام مقدس اسلامی خدمات بی شمار و بی منتی در سراسر کشور انجام داده است که این تلاش‌ها در تمام شهرها و روستاها و نقاط مختلف کشور قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در هفته دولت پروژه‌های خوب و مهمی در سطح شهرستان گناوه افتتاح یا اجرایی شد و امیدواریم که به زودی شاهد تحولات زیادی در راستای توسعه و پیشرفت و عمران و آبادی بیشتر شهرستان باشیم.

پیاده‌روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به ابعاد رخداد پیاده روی اربعین با توجه قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حرکتی جمعی به سوی امام و حجت الهی است و این حرکت عظیمی که امروز در عراق انجام می‌شود در تناسب با موضوع مهدویت است چرا که از پیش نیازهای شناخت منجی عالم بشریت شناخت امام از سوی مردم است و از راه‌های شناخت امام حرکت عظیم اربعین است.

وی ادامه داد: مردم باید امام حسین (ع) را بشناسند تا با امام زمان (عج) آشنا شوند و وقتی امام حسین (ع) جهانی شد امام عصر (عج) نیز شناخته و به جهان معرفی می‌شود.

پیاده‌روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است

امام جمعه گناوه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است گفت: امپراتوری رسانه‌ای دشمنان به دنبال آن هستند که پیاده روی اربعین را رویدادی ضعیف و کم اهمیت معرفی کنند اما همایش بزرگ و عظیم پیاده روی اربعین و رسانه بین المللی امام حسین (ع) همه این توطئه‌ها و تبلیغات سو دشمنان را که به دنبال بایکوت خبری آن هستند خنثی و نابود می‌کند.

وی گفت: علیرغم همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در بایکوت خبری همایش بزرگ پیاده روی اربعین نام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا تا ابد بر تارک تاریخ می‌درخشد و ان همایش جهانی شده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: اقدام فرماندار شهرستان گناوه در دادن مرخصی ۵ روزه به کارکنانی که تمایل به شرکت در پیاده روی عظیم اربعین را داشتند قابل تقدیر است.

در این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه با حضور مسئولان تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477922

مهمترین اخبار ایران و جهان: