نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 17:44

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنجکاران مازندران

ساری- مدیرکل غله ومازندران گفت: با پیگیری های به عمل تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴ هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل‌های صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان مازندران، اظهار داشت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود ۱۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری گردید.

وفایی نژاد افزود: پس از استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دایر شد.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد تصریح کرد: کشاورزان عزیز می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله مازندران در پایان اظهار داشت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481766

مهمترین اخبار ایران و جهان: