نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:08

۳ پروژه عمرانی شهرداری بندرریگ افتتاح شد

بوشهر- همزمان با پنجمین روز هفته دولت سه پروژه عمرانی شهردار بندر ریگ شهرستان گناوه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان شهرستان و این بخش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری بندر ریگ بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم برنامه خوبی در شهرستان و در این بخش اجرا شده است که باید خدمات انجام شده به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.

محمد تقی صفری افزود: پروژه‌هایی در حوزه آبزی پروری و تکمیل زنجیره آن، تکمیل زنجیره تولید و پرورش طیور، احداث شرکت فولاد، احداث زمین‌های و چمن ورزشی، آسفالت معابر و کوچه‌ها، نهضت مسکن ملی، صنعت، پروژه‌های عمرانی در شهر بندر ریگ انجام شده یا در حال اجرا هستند.

وی بیان کرد: در بخش بندر ریگ توسعه جاده مواصلاتی در دستور کار است که از همچنین جاده گناوه به بوشهر در پاییز کلنگ زنی خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح توسعه بندر ریگ نیز که طرح مطالعاتی آن انجام شده و کار بسیار ضروری است که قول آغاز آن هم داده شده است.

۳ پروژه عمرانی شهرداری بندرریگ افتتاح شد

فرماندار گناوه گفت: شهرکت صنعتی بندر ریگ تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم راکد مانده بود و در حال حاضر بار دیگر فعال و رونق دوباره گرفته است.

وی بیان کرد: از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم که در این بخش و در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی با تقدیر از شهرداری و همه کسانی که در آماده شدن این پروژه‌ها همکاری داشتند گفت: همه ما با افتخار در راه خدمت به مردم و در ادامه راه شهدا گام برداریم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار بندر ریگ اظهار داشت: در طول یکسال گذشته، از هفته دولت سال ۱۴۰۱ تا هفته دولت سال جاری، ۹ پروژه عمرانی توسط این شهرداری با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

محمد حجی افزود: امروز همزمان با پنجمین روز هفته دولت سه پروژه عمرانی این شهرداری با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

۳ پروژه عمرانی شهرداری بندرریگ افتتاح شد

وی یادآور شد: این پروژه‌ها شامل زیرسازی و آسفالت معابر گلزار شهدا و آرامستان بندر ریگ با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی خط پروژه بهسازی بلوار غدیر و خروجی بندر ریگ با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، سنگ فرش معابر و پیاده روسازی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: از بسیج سازندگی بابت تخصیص سهمیه قیر رایگان که به اسم مبارک شهدا به این شهرداری داده شد که از رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر و پیمانکار این پروژه تقدیر می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473922

مهمترین اخبار ایران و جهان: