نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 15:16

نیروهای امنیتی با مجاهدت فتنه دشمن را زمین‌گیر کردند

قدس- امام جمعه شهرقدس گفت: نیروهای امنیتی با مجاهدت فتنه دشمن را زمین‌گیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرقدس با اشاره به شهادت حضرت زهرا و ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی نمونه اهل بیت (ع) هستند و توصیه می‌شود برای پایان یافتن آشوب‌ها نماز استغاثه خوانده و هیأت و مجالس برنامه‌های شایسته‌ای در ایام فاطمیه برگزار شود.

جوکار با بیان اینکه مردم با هوشیاری دست رد به سینه دشمن زدند و با مجاهدت نیروهای امنیتی، فتنه دشمن زمین‌گیر شد و به اهداف خود نرسیدند گفت: بازهم در رسانه‌های خود کردستان را ناامن نشان می‌دهند اما در سفر رئیس جمهوری به کردستان جلوه‌هایی از نمادهایی وحدت دیده شد.

وی افزود: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در عرصه‌های مختلف و شهدا و جانبازان بسیاری که در نقاط مختلف کشور در حوادث متعدد جان خود را از دست دادند، حقوق بشر از این مسائل دفاع نکرد.

امام جمعه شهرقدس با تاکید بر اینکه کسانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و همراهان آنها باید به اشد مجازات تنبیه شوند، گفت: در جنگ روایت‌ها دشمن به مردم ظلم می‌کند و موظف هستیم با روشنگری و تبیین مردم را آگاه کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس عنوان داشت: سفر نخست وزیر عراق به ایران با مذاکراتی با محوریت‌های مختلفی مانند مبارزه کامل با داعش، معاهده‌های گازی و برقی، گسترش تجارت، اتصال ایران به سوریه از طریق راه‌آهن، میانجی‌گری عراق در ایجاد ثبات میان برخی کشورها و تعیین تکلیف پرونده ترور سردار شهید سلیمانی همراه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893066

مهمترین اخبار ایران و جهان: