نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:38

ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه/ سورن پایه گازسوز جایگزین تاکسی‌های فرسوده می‌شود

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب خودروی سمند سورن پایه گاز سوز یورو۵ با قیمت حدود حدود ۲۷۳ میلیون تومان آغاز شده است‌

محمدمهدی احمدی، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فاسر در کرمانشاه، اظهار کرد: حدود یک‌سال و نیم است که طرح تعویض خودروهای فرسوده متوقف شده بود، خوشبختانه امسال با مساعدت ویژه دولت این طرح مجدا آغاز به کار کرده است.

وی گفت: طرح نقدی نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل سال ۱۳۹۰ و قبل از آن شروع به کار کرد و از روز گذشته ثبت‌نام متقاضیان انجام شده و مورد استقبال زیادی از رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: طرح نقدی  نوسازی تاکسی های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب خودروی سمند سورن پایه گاز سوز یورو۵ با قیمت حدود ۲۷۳ میلیون تومان آغاز شده است‌.

وی یادآور شد: شرایط به صورت نقدی است، اما پیگیری‌های از سوی اتحادیه اتوبوسرانی کشور برای فراهم شدن شرایط به صورت نقدی و اقساط صورت گرفته، اما فعلا به صورت نقدی است.

احمدی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه با به همراه داشتن پروانه معتبر تاکسیرانی و برگه سبز خودرو به محل اداری سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه وافع در چهارراه بسج مراجعه کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 924366

مهمترین اخبار ایران و جهان: