نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 19:09

در حوزه بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت درآمدزای کشور به شکل علمی و کارشناسی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه در جلسه با معاون مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دارایی، گفت: هماهنگی خوبی بین وزارت اقتصاد و دارایی، و مدیریت استان همدان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بانکداری نیازمند یک تغییر رویه جدی هستیم، تصریح کرد: باید بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های درآمدزای کشور، به شکل علمی و کارشناسی صورت بگیرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در تدوین برنامه هفتم توسعه باید حل چالش‌ها و مشکلات اقتصادی کشور اولویت باشد و این مهم یاری و همکاری متخصصان امر را می‌طلبد.

استاندار همدان اضافه کرد: جهت پیشبرد عملیاتی‌سازی برنامه‌های دولت سیزدهم، ضرورت دارد بانک‌ها نقش سازنده و مؤثر را به درستی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بهبود و ارتقای سطح معیشت در گرو اصلاح‌های ساختاری در حوزه اقتصادی است، گفت: در استان همدان، اجرای کامل قوانین در حوزه مالی در سطح بسیار قابل قبولی است‌.

قاسمی فرزاد در پایان بیان کرد: در استان، کمیته مبارزه با فرار مالیاتی شکل گرفته است که نتایج و ثمرات چشمگیری نیز به همراه داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891922

مهمترین اخبار ایران و جهان: