نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 15:10

مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود

اهواز- مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور گفت: مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود و هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود

به گزارش مهر از اهواز، وحید کمر روستا ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین پرسنل و مدیران بنیاد مستضعفان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و این وظیفه بنیاد است که در مسائل و مشکلات خوزستان کنار مردم باشد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت گفت: در دوران کرونا بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به مردم کمک رسانی شد و سیاست اصلی ما توانمندسازی مردم و مستضعفان است و برای همین تمامی درآمد بنیاد بی هیچ کم و کاستی به مردم تقدیم می‌شود.

مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: بیان واقعیت‌ها و افزایش بصیرت عمومی یک خواسته و وظیفه همگانی است و همه باید فعالانه در این عرصه ورود کنیم و اجازه ندهیم که دشمن توانمندی‌های و نقاط قوت کشور را زیر سوال ببرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود و مسئله حجاب و… بهانه بود که طراحی‌های چند ساله خود را پیاده سازی و ایران را به ۷ کشور کوچک تبدیل و مستعمره کنند.

کمر روستا ادامه داد: در اغتشاشات اخیر جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر شرکت داشتند که بررسی آماری نشان می‌دهد ۲۰ درصد این افراد به کشورها و سرویس‌های بیگانه متصل بودند و برای آسیب به مردم دوره دیده و پول به دلار دریافت کرده بودند.

وی اظهار کرد: دشمن در این اغتشاشات روی اوباش و کسانی که جز افراد دارای مشکلات اجتماعی بودند، سرمایه گذاری کرده بود تا از این طریق بتوانند به کشور آسیب بزنند.

کمر روستا ادامه داد: این اغتشاشات یورش طبقه مرفه علیه حاشیه‌نشینان و مستضعفان بود. شهید عجمیان از شهدای مظلوم فتنه اخیر است که در یکی از مناطق حاشیه شهر کرج با هفت سر عائله زندگی می‌کرد و در پایین‌ترین سطح رفاهی قرار داشت ولی عده‌ای این شهید را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی گفت: در فتنه اخیر ۴۷ کشور، سرویس‌های خود را علیه ایران فعال کردند و جالب اینجاست یکی از سفرای کشورهای خارجی مستقیم در اغتشاشات علیه نظام شعار می‌داد و فعالیت می‌کرد. سلبریتی ها از دیگر افرادی بودند که در این فتنه با دشمن همراهی کردند ولی بسیاری از هنرمندان در این فتنه سربلند بیرون آمدند.

کمر روستا افزود: در اتفاقات اخیر دشمن در بیرون مرزها بیش از ۱۷ هزار نیروی نظامی از سراسر دنیا به ویژه منافقان بسیج کرده بود که بتوانند وارد کشور شوند که ناکام ماندند.

وی گفت: مقابل این فتنه‌ها باید بصیرت خود را افزایش دهیم و در فضای مجازی فعالانه ورود کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910566

مهمترین اخبار ایران و جهان: