نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:26

ماهنشان و ایجرود نیازمند راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای است

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی از نیاز مناطقی در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود به پایگاه‌های امداد و نجات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: منطقه پری و قره درق شهرستان ماهنشان نیاز به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر برای امدادرسانی در حوادث دارد. 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان ایجرود نیز نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هستیم که با توجه به درخواست‌های انجام شده تاکنون این مهم محقق نشده که نیازمند است هلال احمر استان زنجان پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام دهد. 

وی ادامه داد: هلال احمر حوزه تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان است که انتظار داریم از جمعیت هلال احمر کشور منتفع شده و توجه ویژه‌ای انجام شود. 

خاتمی بر لزوم توجه در این حوزه‌ها بر اساس آمایش سرزمین تاکید کرد و گفت: ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات بر اساس این طرح انجام شود. 

گفتنی است، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های ماهنشان، ایجرود، سرپرست حراست و روابط عمومی هلال احمر استان زنجان در این دیدار حضور داشتند.

پایان پیام/730044

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171922

مهمترین اخبار ایران و جهان: