نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:05

موارد قابل اصلاح تعرفه گذاری پرستاران به وزارت بهداشت ارسال شد

سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارسال موارد قابل اصلاح تعرفه گذاری پرستاران در قالب 15 بند به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد صادقی اظهار کرد: در راستای بررسی موارد قابل اصلاح ضرایب آیین نامه و افزایش  تعرفه گذاری پرستاران، نشست های مستمر با مدیران پرستاری بیمارستان های زیر پوشش برگزار و در نهایت نتیجه و چکیده این جلسات در قالب ۱۵ بند به معاونت پرستاری وزارت بهداشت مکاتبه شده است.

سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه اصلاح و افزایش تعرفه گذاری در نشست های تخصصی وزارت بهداشت مورد بررسی قرار می گیرد خاطرنشان کرد: به صورت مستمر و با جدیت پیگیر مسائل تعرفه ای پرستاران هستیم .

سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ابهام برخی از پرستاران در مورد ثبت و محاسبه ی دقیق فعالیت ها و کارکردهایشان تصریح کرد:آخرین نسخه ویرایش شده دریافتی از وزارت بهداشت به تمامی مدیران پرستاری بیمارستان ها ارسال شده و موظف شدند در راستای محاسبه ی مجدد، اطلاعات را جمع آوری و ثبت کنند .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171622

مهمترین اخبار ایران و جهان: