نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:23

کارگاه‌های هم‌اندیشی و جهاد تبیین در البرز برگزار می‌شود

کرج- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه البرز گفت: همزمان با هفته معلم، کارگاه‌های هم اندیشی و جهاد تبیین ویژه فرهنگیان همراه با سایر برنامه های ویژه هفته معلم اجرا می‌شود.

مجتبی آمرکاشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم خدمت همه معلمان و فرهنگیان، در تشریح برنامه های هفته معلم امسال گفت: شعار امسال ما این است که ما زیر بار منت معلمان هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال کارگاه‌هایی با عنوان کارگاه هم اندیشی و جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تمدن ساز و آینده ساز بودن معلمان آغاز کردیم که با توجه به اینکه در این کارگاهها تبادل نظرات بین معلمان و استادان صورت میگیرد بسیار اثرگذار است و به رشد و بالندگی فضای معلمی کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه البرز با اشاره به اینکه پنج کارگاه هم برای هفته معلم امسال در نظر گرفته شده اظهار کرد: از اساتید ممتاز کشوری همچون آقای دکتر خادمی و دکتر عبداللهی جهت تدریس در این کارگاه‌ها دعوت شده و در بخشی از این کارگاهها هم در خدمت سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان و سرهنگ خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه استان خواهیم بود تا بتوانیم مباحث جهاد تبیین و حلقات هم اندیشی و تریبون آزادها را به انجام برسانیم و مطالب را در راستای ارتقای دانش خودمان به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه هایی که در هفته معلم خواهیم داشت اردوهای راهیان نور پیشرفت و بازدید از مراکز علمی و فن‌آوری سطح استان میباشد که معلمان از نزدیک از این سایتها و کارخانجات دیدن خواهند کرد، در چند برنامه قبلی که اجرا شد بازدید از صنایع موشکی هوافضای سپاه و چند کارخانه انجام شد که دیدن این فضاها از نزدیک ما را با علوم به روز دانشمندان ما آشنا خواهد کرد و این برای معلمان ما بسیار خوب و حائز اهمیت خواهد بود.

آمرکاشی گفت: از دیگر برنامه های هفته معلم حضور همکاران ما به جهت عرض تبریک و خداقوت خدمت معلمان در مدارس، شنیدن نقطه نظرات آنها، مراسم گرامیداشت روز معلم، برنامه های تریبون آزاد، اردوهای زیارتی و پیشرفت راهیان و گلباران مزار شهدای معلم و یادگاران دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: برنامه های بسیار دیگری نیز در کانونهای بسیج فرهنگیان استان برنامه ریزی شده که در سطح مناطق و مدارس اجرا خواهد شد و همه اینها در کنار پنج کارگاهی که ذکر شد با عنوان کارگاه سراج الهدی ۲ در حال برگزاری میباشد و به لطف خدا با استقبال معلمان مواجه بوده و همچنان مشتاق هستیم که بتوانیم از نظرات فرهنگیان عزیز در پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171522

مهمترین اخبار ایران و جهان: