نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:09

دهستان های شیراز با کمبود آموزگار مواجه هستند

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهستان های بخش مرکزی شهر شیراز با کمبود آموزگار مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری بعد از ظهر چهارشنبه در کارگروه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: بسیاری از آموزگارانی که واجد شرایط تدریس در شهرستان شیراز هستند علاقه مند بوده در کلان شهر شیراز نسبت به تدریس اقدام کنند.

وی ادامه داد: دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز در منطقه یک آموزشی قرار دارند این در حالی است که این مناطق با کمبود معلم مواجه هستند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز به منطقه دو آموزشی تغییر وضعیت داده شود تا شرایط برای رقابت میان دانش آموزان این مناطق و سایر دانش آموزان در کنکور فراهم شود.

قادری تاکید کرد: مقرر شده تا ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا به عنوان ناحیه پنجم آموزش و پرورش استان معرفی شود این در حالی است که علاوه بر شهر صدرا این ناحیه آموزشی متولی دهستان‌های بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز خواهد بود.

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اهتمام جدی برای برطرف شدن مشکلات دانش آموزان در وزارت آموزش و پرورش دیده نمی‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1169922

مهمترین اخبار ایران و جهان: