نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 18:34

رشد مثبت جمعیت شهرستان اردستان پس از ۶ سال

اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعد از گذشت ۶ سال، رشد مثبت جمعیت را در شهرستان اردستان شاهد هستیم که امیدوارکننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی طبا بعداز ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری اردستان، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان اردستان در سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده‌اند که قابل تقدیر است؛ مسئولان باید خدمت شبانه‌روزی به مردم را فراموش نکنند و مدیران ما مردمی باشند.

وی افزود: هر یک از مدیران ادارات شهرستان اردستان در سال جدید از انرژی و فکر جوانان استفاده کنند و در این راستا مدیری توانمند است که بتواند جوانان را جذب کند و بر آنان تأثیرگذار باشد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: طراحی سایت جامع گردشگری شهرستان اردستان که از آن رونمایی نیز انجام شد توسط جوانان اردستانی انجام شده است کهاین اقدامات باید مورد حمایت قرار گیرد.

احمدی‌طبا ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در شهرستان رقم خورده در حوزه اطلاع رسانی صحیح بوده است به نوعی که حدود ۸۰ درصد اخبار منتشر شده در رسانه‌های اردستان امیدوار کننده به آینده است؛ از مدیران ادارات نیز می‌خواهیم که با خبرنگاران شهرستان همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نوروزگاه اردستان امسال برای اولین بار در حال برگزاری است که این کار با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه شهرستان انجام شده است؛ شب گذشته حدود ۵۰۰ نفر در نوروزگاه اردستان حضور داشتند.

فرماندار اردستان بیان کرد: در این ایام نوروز تحرک خوبی را در مردم شهرستان می‌بینیم که باید این شور و نشاط جمعی ادامه داشته باشد؛ همچنین یکی از اتفاقات خوب این است که بعد از گذشت ۶ سال رشد جمعیت را در شهرستان شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111266

مهمترین اخبار ایران و جهان: