نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 14:07

۱۹ هزار نفر از معلمان گلستانی مشمول طرح رتبه بندی شدند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: استان گلستان از جمله استان های نادر کشور بود که توانست در روزهای گذشته معوقات پنج ماه حقوق خرید خدمات فرهنگیان آموزش و پرورش را به طور کامل پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدرضا نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال در کشور اجرا شد و ۱۹ هزار نفر از معلمان گلستانی مشمول این طرح شدند.

وی تصریح کرد: معوقات رتبه بندی معلمان از دو روز گذشته اغاز شده و تمامی معوقات رتبه بندی فرهنگیان گلستانی پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: هریک از فرهنگیان که نسبت به رتبه بندی خود اعتراض دارند، می توانند اعتراض و مشکلات خود را در سامانه ثبت کنند تا مجددا بررسی شود.

وی ادامه داد: با شروع سال جدید اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش گلستان رخ داد و توانستیم در این مدت معوقات چهار ماه از حقوق حق التدریسی و معوقات پنج ماه از حقوق خریدخدمات و بیمه فرهنگیان آموزش و پرورش استان گلستان را به طور کامل پرداخت کنیم. استان گلستان جزو نادرترین استان های کشور بوده که معوقات پنج ماه از حقوق را پرداخته کرده و در بیشتر استان ها، تنها معوقات دوماه از حقوق این عزیزان پرداخت شده است.

نظری با امید به اینکه سال جدید آغاز خوبی برای نظام تعلیم و تربیت استان است گفت: تمامی مدارس گلستان از فردا ۱۴ فروردین دایر بوده و دانش آموزان و فرهنگیان از روز دوشنبه در مدارس حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1123022

مهمترین اخبار ایران و جهان: