نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 14:04

سوت قطار تا پایان سال جاری در سنندج به صدا در خواهد آمد

سنندج - استاندار کردستان گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز جمعه در مراسم پایانی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج که به مناسبت «روز سنندج» برگزار شد، از شهردار و شورای شهر به دلیل تلاش برای خدمت به مردم در طول سال گذشته قدردانی کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسب مجموعه شهرداری در گرامیداشت «روز سنندج» از دیگر اقدامات قابل توجه بود که طی چند روز اخیر شور و نشاط اجتماعی خوبی را در شهر سنندج ایجاد کرده است.

وی بر توسعه چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی در سطح استان تأکید کرد و گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده چندین همایش و برنامه بزرگ در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان افزود: مدیریت شهری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف کرده که در ماه‌های آینده با حضور سرمایه‌گذاران و اجرایی شدن آن شاهد تحولات قابل توجهی در سنندج خواهیم بود.

زارعی کوشا اظهار داشت: همانطور که در سال گذشته توانستیم با کار و تلاش جهادی و حمایت و کمک مردم مشکل آب شرب را که از مطالبات جدی شهروندان بود به سرانجام برسانیم امیدواریم امسال نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه راه آهن تهران همدان سنندج باشیم و قطار تا پایان سال به سنندج برسد.

عملیات ریل گذاری راه آهن همدان- سنندج در سال پایانی دولت دوازدهم به اتمام رسید و استاندار وقت کردستان از صدا درآمدن سوت قطار تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داده بود اما تاکنون این وعده محقق نشده و استاندار دولت سیزدهم نیز امروز وعده بهره برداری از این پروژه را تا پایان سال ۱۴۰۲ داده ا ست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173622

مهمترین اخبار ایران و جهان: