نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 01:14

سفر دو روزه رئیس جمهور به خوزستان پایان یافت

اهواز - رئیس جمهور بعد از سفری ۲ روزه به استان خوزستان، لحظاتی پیش اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و به سفر خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کرد و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساند.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، خط تولید کاغذ مقوا در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه گاز هویزه و دیدار با مردم اندیمشک و شادگان از جمله برنامه‌های سفر رئیسی به خوزستان بود.

از دیگر برنامه‌های سفر دوم هیئت دولت به خوزستان، دیدار سید ابراهیم رئیسی با مردم اهواز در مصلا و سران طوایف و بزرگان عشایر، عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی، افتتاح تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب شوشتر با ظرفیت تأمین ۲۵ هزار مترمکعب و ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بودند.

عملیات اجرایی ۹۵ طرح توزیع برق در شهرستان اهواز و روستاهای تابعه، بازدید از تالاب شادگان و روستای صراخیه این شهرستان، بهره برداری از طرح‌های صنعت نفت و اضافه شدن ۴۵ هزار بشکه نفت به تولید کشور در سفر دوم رئیس جمهور به انجام رسید.

رئیس جمهور در ادامه در اهواز، با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و فعالان جبهه انقلاب اسلامی و حضور در شورای اداری را در برنامه داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174722

مهمترین اخبار ایران و جهان: