نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 09:25

نصب روشنایی جدید در 55 کیلومتر از جاده‌های گلستان

استاندار گلستان گفت: با همت جهادی اجرای روشنایی جدید در 55 کیلومتر از جاده‌های استان گلستان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در بازدید از روند اجرای پروژه روشنایی در محور آزادشهر به دلند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بدو شروع به کار دولت سیزدهم و حضور ما در استان گلستان با آن مواجه بودیم این بود که نزدیک به ۸۰ کیلومتر از مسیرها و راه‌های اصلی استان مشکل روشنایی داشتند.

وی ادامه داد: این یک مسئله مضاعف برای بروز حوادث و مشکلات بعدی ناشی از آن شده بود که در سال گذشته در ۱۶ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان روشنایی جدید نصب شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با یک همت جهادی در حال نصب روشنایی جدید در ۱۲ کیلومتر از راه‌های استان گلستان هستند که ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

زنگانه بیان کرد: در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما برای احداث روشنایی جدید برای ۲۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان است.

وی گفت: مسیر آزادشهر به دلند نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان خردادماه روشنایی جدید آن به بهره‌برداری خواهد رسید تا از حوادثی که در این منطقه رخ می‌داد پیشگیری شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175022

مهمترین اخبار ایران و جهان: