نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 14:01

۲۶ معلم کرمانشاهی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همزمان با ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم، ۲۶ معلم از معلمان منتخب استان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آستانه هفته معلم در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد ۲۶ هزار معلم شاغل و ۳۷۰ هزار دانش آموز و ۲۹ بازنشسته و ۱۵ هزار کلاس درس وجود دارد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه ۱۲ معلم نمونه و ۱۳ معلم برگزیده کشوری و همچنین  ۲ نفر معلمان نمونه کشوری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: هفته معلم از فردا، سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه شروع می‌شود که در جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای ادارای با حضور استاندار کرمانشاه برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

محمدی اضافه کرد: فردا، همزمان با ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم هم حدود ۲۶ معلم از معلمان منتخب استان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

وی به صدا در آمدن «زنگ سپاس» در یکی از مدارس استان اشاره کرد و گفت: در دومین روز از هفته معلم، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه با حضور مسؤولان ارشد استان زنگ سپاس به پاس قدردانی از زحمات معلمان به صدا در می‌آید.

محمدی تصریح کرد: امروز تعدادی از معلمان منتخب استانی نیز دیداری با آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواهند داشت.

تقدیر از معلمان نمونه استانی و کشوری در استانداری، سرکشی از خانواده‌های فرهنگی و پیشکسوت، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با خیرین مدرسه‌ساز، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگیان، برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعهو برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است که محمدی به آن‌ها اشاره کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180322

مهمترین اخبار ایران و جهان: