نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 14:21

خبر خوب| زوج استان فارسی یک باغ جهت پشتیبانی از بیمارستان نمازی شیراز اهدا کردند

دو خیر استان فارسی یک قطعه باغ ثمری در محدوده قلات شیراز را به بنیاد خیریه نمازی جهت پشیبانی از این بیمارستان اهدا نمودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهنگ نیک اندیشی از شاخصه های برجسته کالبد فرهنگی استان پهناور فارس است، این پیشینه نیک بخصوص در عرصه سلامت وام دار حضور بزرگانی چون محمد نمازی در شیراز  است.

امتداد این پیشینه تاریخی، در فرهنگ، عقاید و فعالیتهای خیرین استان فارس همچنان جاری است.

به گزارش فارس، محمد علی اسمعیل زاده و همسرشان خانم پروین اشرافی یک قطعه باغ ثمری به مساحت یک هزار متر مربع در محدوده قلات شیراز را به بنیاد خیریه نمازی جهت پشیبانی از این بیمارستان صلح نموده اند.

 شایان ذکر است؛ خیرین عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می نمایند، گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و در اختیار حوزه سلامت قرار می دهند و گروهی دیگر طی تفاهمنامه ای در قالب صلح نامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می کنند.

گفتنی است؛ این دو خیر از جمله خیرین بزرگواری هستند که این ملک را به صورت صلح عمری اهدا نموده اند.

بررسی آمارها در مجمع خیرین تامین سلامت فارس نشان می دهد خیرین طی بیش از دو دهه فعالیت منسجم این مجمع  تا کنون 427 ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه  سلامت  در استان فارس اهدا نموده اند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180366

مهمترین اخبار ایران و جهان: