نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 08:24

۳.۸ میلیارد تومان برای مجتمع فرهنگی دهلران اختصاص یافت

ایلام-نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی دهلران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد علیزاده؛ نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مجتمع دهلران اختصاص داده خواهد شد.

وی همچنین خواستار حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی و برنامه‌های اربعین سال جاری در استان ایلام شد.

در ادامه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از توجه نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی به مقوله فرهنگ و هنر، قول مساعد داد که معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در راستای تکمیل مجتمع‌های دره‌شهر و آبدانان اختصاص دهند.

وی همچنین حمایت مالی و پشتیبانی لازم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را جهت پوشش برنامه‌های هنری و فرهنگی استان و به‌ویژه در حوزه اربعین اعلام کردند.

پیگیری برقراری چارت شهرستان بدره و حمایت از عضویت و بیمه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از دیگر مواردی بود که وزیر محترم قول مساعد داد.

در این دیدار هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز گزارش مختصری از وضعیت فرهنگی و هنری استان ارائه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184766

مهمترین اخبار ایران و جهان: