نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 11:46

تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت توجه به تدوین برنامه راهبردی در سال جدید تاکید کرد و گفت: با برنامه‌های مدون تدوین شده شتاب ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در دیدار صمیمانه با معاونین، مدیران و پرسنل ستادی دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، سالی قرین با موفقیت، بهروزی، شادکامی و تندرستی برای خانواده دانشگاه آرزو کرد.

وی از ممارست و تلاش های ستودنی و ارزنده همکاران طی سالی که گذشت تقدیر کرد و گفت: علی رغم تمام فراز و فرودها، قدرشناس تلاش‌های تمامی پرسنل هستیم و همت بلند شما در بخش‌های ستادی، محیطی و اجرایی کارنامه‌ای درخشان برای مجموعه دانشگاه رقم زده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: بخش زیادی از دستاوردهای دانشگاه در سال گذشته رهین تلاش‌های همکاران ستادی است. عنصر غیرت، تعصب و نگاه منطقی جانبدارانه به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در طول سال‌ های متمادی، موجب افتخار بوده و محور اصلی تمام تلاش‌ها توجه به اعتلای نام این دانشگاه است.

زالی با بیان اینکه کارمندان، اعضای هیئت علمی، مدیران و معاونین دانشگاه به دلیل تعصب به نام دانشگاه، تلاش‌های زیادی داشته‌اند، تصریح کرد: امیدوارم همچون سال‌های قبل با نگاه آینده نگارانه و سازنده و رویکرد مبتنی بر تعصب درون سازمانی، پیشرفت‌های فراوانی برای دانشگاه رقم خورد.

وی در خصوص خدمت رسانی در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در بازدیدهای نوروزی که عمدتا به صورت سرزده انجام شد، حضور متخصصان، مدیران و کارکنان و ارایه خدمت مستمر و منظم، جلب توجه می‌کرد. بر اساس گزارش‌ها، حجم، قدر مطلق و تنوع خدمات نیز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به میزان قابل توجهی از سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت بیشتر بود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستندسازی و تهیه بسته معرفی خدمات نوروزی دانشگاه اهمیت بالایی دارد.

وی به توجه معاونت‌ها برای تدوین برنامه راهبردی سال آینده نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه در حوزه های آموزش، بین الملل، بهداشت، درمان، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری و توسعه و مدیریت منابع برنامه‌های مدونی تدوین شده تا علاوه بر حفظ روند توسعه هر بخش، شتاب ارتقای جایگاه ملی و بین المللی، افزایش یابد.

زالی ادامه داد: در سال آتی با همکاری معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع، شاهد گسترش و نوسازی بخش های درمانی از جمله افتتاح ابرپروژه بیمارستان شهدای تجریش، نوسازی و بهسازی بخش های مختلف بیمارستان مفید و مهدیه و توسعه بخش‌های مراکز درمانی شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی همچنین تکمیل، بازسازی و توسعه خانه ها و مراکز بهداشتی را نیز در دستورکار حوزه بهداشت دانشگاه اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تقدیر از صبوری و همگامی تمام کارکنان دانشگاه علی‌رغم مسائل موجود در سالی که گذشت، عنوان کرد: در سال جاری در تلاش هستیم با برنامه ریزی مدون به گردش اداری و چرخ تعالی دانشگاه سرعت بخشیم. همچنین از کارکنان دانشگاه درخواست می‌کنم بیش از پیش به ثبت وقایع و مستندسازی فعالیت‌ها توجه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1128866

مهمترین اخبار ایران و جهان: