نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 11:50

۳ زمین چمن مصنوعی در خمیر افتتاح شد

طی آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،۳ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای گوین ، کنویی و پرکان گیشو در بخش رویدر شهرستان خمیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار خمیر امروز در مراسم افتتاح این پروژه ها عنوان کرد: با هدف گسترش فضاهای ورزشی و همچنین سلامتی و نشاط در بین جوانان و ورزشکاران، سه فضای ورزشی به مجموع فضاهای ورزشی شهرستان افزوده شده است.

رئیس شورای ورزش شهرستان خمیر افزود: با افتتاح این سه فضای ورزشی، فرصت مناسبی برای جوانان و ورزشکاران به ویژه فوتبال دوستان این روستاها و روستاهای همجوار فراهم شده تا مسابقات مختلف ورزشی را در این اماکن برگزار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتبار کل این ۳ پروژه ورزشی در مجموع بیش از ۳ میلیارد تومان بوده، اضافه کرد: اعتبار زمین چمن مصنوعی گوین یک میلیارد و ۵۰۰‌ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی کینویی ۷۰۰ میلیون تومان و هر دو به صورت مشارکتی توسط دهیاری و اداره ورزش و جوانان تأمین شده است. 

همچنین زمین چمن پرکان گیشو نیز با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از محل سفر استاندار هرمزگان به شهرستان خمیر و همچنین مشارکت نمایندگان و دهیاری روستا تأمین شده است.

به گفته فرماندار، مساحت هر کدام از زمین‌های چمن مصنوعی یاد شده حدود ۸۰۰ مترمربع است.

مهندس خواستار همچنین با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سه پروژه ورزشی تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در شهرستان خمیر به عدد ۲۳ رسیده، اعلام کرد:تا پایان فروردین ماه نیز ۷ زمین ورزشی دیگر به مجموع فضاهای ورزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

در آیین افتتاح این پروژه ها فرماندار خمیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد آشوری و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار رویدر و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی حاضر بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122666

مهمترین اخبار ایران و جهان: