نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 10:39

لیگ برتر هندبال| زعال سنگ طبس زمین‌گیر شد

نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران در مقابل مس کرمان زمین‌گیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، در شانزدهمین هفته از سی و پنجمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران با نام «بزرگداشت شهید سید روح‌الله عجمیان» شهید مدافع امنیت نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد.

در دومین بازی سال ۱۴۰۲ این رویداد ورزشی ملی تیم هندبال زعال سنگ طبس در یک بازی خارج از خانه میهمان نماینده استان کرمان بود و به مصاف حریف قدرش رفت.

نماینده خراسان جنوبی در شانزدهمین هفته از سی وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران در مقابل تیم مس کرمان از همان ثانیه‌های اول بازی پولادین و شکست ناپذیر ظاهر شد و ده ها بار دروازه حریف را تهدید و گل‌باران کرد.

تیم هندبال زغال سنگ طبس با هدایت خوب علی اکبر خوشنویس و تشویق یکپارچه‌ تماشاچیان حاضر در سالن با وجود تلاش فراوان با نتیجه ۳۲ بر ۲۶ در مقابل نماینده استان کرمان زمین‌گیر شد و سه امتیاز بازی را به تیم صنعت مس کرمان واگذار کرد.

 تیم هندبال زغال سنگ طبس در رقابت‌های سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران طی ۱۶ بازی و در حالی که پیش از این با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی این ماراتن ملی قرار داشت با شکست در مقابل صنعت مس کرمان به رده‌ ششم جدول سقوط کرد.

تیم های هندبال باشگاه‌های زغال سنگ طبس خراسان‌جنوبی، فولاد نوین سپاهان اصفهان، پیکان خراسان، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان در سی‌و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران به رقابت می‌پردازند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1150522

مهمترین اخبار ایران و جهان: